Ν. Πέραμος, Άγιος Ανδρέας, 64007, Καβάλα

Είμαστε ανοιχτά Δευτέρα – Παρασκευή, 8:30 π.μ. – 17:00 μ.μ.

Συχνες ερωτησεις

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται μετά την παραγγελία;

Μόλις η παραγγελία σας καταχωρηθεί, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email με όλες τις λεπτομέρειες. Η αποστολή του προϊόντος θα γίνει εντός 72 ωρών. Μετά την αποστολή από εμάς, είναι ευθύνη της εταιρίας κούριερ, ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων. Για το λόγο αυτό, θα σας δοθεί ο αριθμός αποστολής προκειμένου να ελέγχετε ανά πάσα στιγμήτην πορεία της αποστολής μέχρι να σας παραδοθεί το προϊόν.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής για τις παραγγελίες μέσω e-shop;

Για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ , η αποστολή είναι δωρεάν.
Για παραγγελίες μικρότερες των 100 ευρώ, το κόστος είναι 2 ευρώ. Το ποσό αυτό αυξάνεται στα 5 ευρώ για περιοχές και νησιά με δύσκολη πρόσβαση

Ποιες μέθοδοι πληρωμής είναι αποδεκτές στο e-shop;

Είναι αποδεκτά: μεταφορά χρημάτων δια μέσου Τραπέζης, Πιστωτική κάρτα (Έως και 6 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 200€), Pay Pal και αντικαταβολή.

Η αποστολή των προϊόντων θα γίνει άμεσα μετά την κατάθεση του ανάλογου ποσού.

Χρέωση + 1,5 ευρώ στην περίπτωση της αντικαταβολής.


Ποιος είναι ο χρόνος παραλαβής;

Τα προϊόντα αποστέλλονται εντός 72 ωρών. Η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει έως και 5 ημέρες ανάλογα με την περιοχή. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την παράδοση, ελέγξτε τον αριθμό φορτωτικής που σας έχει δοθεί. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με μας απευθείας

Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές από το e-shop; Είναι τα δεδομένα μου προστατευμένα;

Ως μια αξιόπιστη εταιρία εισηγμένη στο Χ.Α.Α., η ΕΛΒΕ λαμβάνει σοβαρά υπόψιν της την προστασία των δεδομένων, δεσμεύεται δε ότι δεν θα προβεί σε προώθηση δεδομένων σας σε τρίτους αν δεν έχει προηγηθεί ρητή συγκατάθεσή σας. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την πολιτική προστασίας δεδομένων μας

Θα λάβω τιμολόγιο για την αγορά μου;

Ναι. Θα παραλάβετε επιβεβαιωτικό e-mail στο οποίο θα έχει επισυναφθεί η απόδειξη παραγγελίας. Εάν επιθυμείτε οι πληροφορίες χρέωσης να είναι διαφορετικές από την διεύθυνση παράδοσης παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή όσο κάνετε την παραγγελία σας

Τι θα συμβεί αν το προϊόν που θα παραλάβω είναι κατεστραμμένο;

Στην ατυχή περίπτωση κατά την οποία παραλάβετε κατεστραμμένο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών. Διαθέστε μας την απόδειξή σας, τον αριθμό παραγγελίας σας και μια φωτογραφία του προϊόντος. Στη συνέχεια θα φροντίσουμε την αποστολή με δική μας χρέωση ή εφόσον το επιλέξετε, να σας επιστρέψουμε το ποσό. Φροντίστε να φυλάξετε την απόδειξη και αν είναι δυνατόν την συσκευασία του προϊόντος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την πολιτική επιστροφής προϊόντων μας

Ποια η διαδικασία αν τα ρούχα δεν μου κάνουν. Μπορώ να τα επιστρέψω;

Ναι, Υπάρχει η πολιτική της ελεύθερης επιστροφής εντός 14 ημερών, στη διάρκεια της οποίας μπορείτε να επιστρέψετε τα ρούχα χωρίς κάποια συγκεκριμένη αιτιολογία και να λάβετε ένα voucher αγοράς οποιουδήποτε άλλου προϊόντος ήνα σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την πολιτική επιστροφής προϊόντων μας

Πώς μπορώ να λάβω κωδικό έκπτωσης;

Ακολουθείστε μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,εγγραφείτε και λάβετε άμεσα πρόσβαση σε όλες τις προωθητικές μας εκπτώσεις και προσφορές

Εκπροσωπώ μια επιχείρηση/ίδρυμα και θέλω να έλθω σε επαφή με την ΕΛΒΕ Α.Ε. για μία έρευνα;

Παρακαλούμε επισκεφτείτε το εταιρικό website μας και επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ







    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and
    Terms of Service apply.